Äkta singlar ska lyfta Match.com
Match.com låter sin medlemmar spela huvudrollen i nya reklamkampanjen. Det är första gången dejtingsajten Match.com använder verkliga singlar i en reklamfilm.
I den första filmen medverkar Stockholmstjejen Helene, och tittarna får följa henne både i hennes vardag och på dejt.
- Vi vill ge en personlig bild av nätdejtingen i Sverige och låta tv-publiken följa de verkliga känslorna hos de som söker en partner på Match.com, säger marknadsdirektören Hanna Bergholm i ett pressmeddelande.
Kampanjen är gjord av Match.com i samarbete med produktionsbolaget Thelma Louise. Isobar står för pr-arbetet.
Bron: dagensmedia.se
Liknande nyheter om nätdejting:
Recensioner av de bästa dejtingsidor i Sverige: | ||
---|---|---|
Portaler med kontaktannonser | Matchmaking på nätet | Portaler för sexkontakter |
Nyheter om Nätdejting | ||
---|---|---|
|
||
Liknande teman: | ||
|
||
|
||
|